Büyükada Turu

Yazın ortasında bir günlük 15 temmuz tatilini değerlendirerek kalkıp İstanbul’a gittim. Gitmişken çok istediğim bi’ yerine yani Büyükada’ya artık gitmesem ayıp olurdu 🙂 Atladık Ada vapuruna Büyükada’ya gittik.

Adada ilk izlenimlerim faytonların maalesef hala var olmasıydı. Zaten yokuşu olan bi yerde atlar sıcakta can çekişiyor hala 🙁 İstanbul’da henüz her şey tam olarak çok güzel olamamış, üzüldüm. Gerçi bu yazıya Ağustos’ta başlamıştım. Başlığı atıp bırakmıştım umarım bir şeyler değişmiştir.

En merak ettiğim kısmı Hatırla Sevgili’de izlediğim o güzel evlerdi. Ahmet ve Yasemin’in karşılıklı olan evlerinin bulunduğu yeri Google’layıp başladık yokuş tırmanmaya. İkisi de devasa diyebileceğimiz evler. Büyükada hala dönem dizisi ruhunu taşıyor o evlerle. Yaseminler’in evinin önünde bir fotoğraf çekilmeden gidemezdim 🙂

Yemek yönüyle pek alternatifi olmayan bir yer bence. Ya da ilk gidişimiz olduğu için biz düzgün bir yer bulamadık.

Yemekten bahsetmişken kahve içebileceğiniz çok güzel manzaraya sahip bir Kahve Dünyası var. Yazın ortasında gidince soğuk kahve bu manzarada çok iyi gidiyor 🙂

Fotoğrafseverler için ayrıca olağanüstü bir yer. Fotoğraf çekebileceğiniz çok güzel manzaralar, evler var. Genelde evlerinde bahçelerinde begonviller var.

Yukarıdaki fotoğrafı dönüş yolunda vapurda çekmişim. Aslında manzarayı çekmek istemişim ama hiç tanımadığım iki çifti böyle yakalamışım. Böyle doğal fotoğraflar çekmeyi çok seviyorum.

Adalar vapuruna gelince, gerçekten İstanbul’un gereksiz olan boğucu kalabalığı bu vapura da hakim. Yol oldukça uzun ve sıkıcı geçti maalesef. Vapur yolculuğu olmasına rağmen o kadar kalabalıktı ki yazın sıcağında içerde oturmak zorunda kaldık. Fazlasıyla havasız ve boğucuydu. Dışarda otursak çok daha güzel geçeceğine emindim.

Bu yazıyı oldukça zaman geçtikten sonra yazdım farkındayım ama yine de baktığımda kendime bi anı bırakmak istedim. Umarım keyifle okursunuz siz de.

About This Author

WittyCommerce şirketinde SAP Hybris Developer olarak çalışıyorum. Bildiğim, öğrendiğim, gezip gördüğüm şeyleri buradan paylaşıyorum çünkü bilgi paylaştıkça çoğalır.